22 October 2009

Banner | CikguKhairiza



Minta maaflah cikgu. Semalam memang penat sesangat. Hari ni pun penat juga tapi tak nak lah menghampakan permintaan cikgu. Nanti tertungu-tungu lak. Maaf sekali lagi jika tak dapat memuaskan hati ngan design kali ni. Buat dalam keadan kekeringan idea. Nak letak gambar cikgu tapi gambar tu blur sangat jadi gua guna gambar background blog cikgu jer.Bila upload nanti jika saiz banner tu tak bersesuaian nanti inform kat gua ya. Pada ummi, gua minta maaf juga kerana penggunaan gambar tu tanpa minta persetujuan awal. Sekali lagi pohon maaf. Pada pengunjung blog ni sila tinggalkan komen anda. Dengan komen anda dapatlah gua perbaiki apa kelemahan yang ada pada setiap design yang gua telah hasilkan.

Post a Comment

PERHATIAN ! Sebarang komen yang mempunyai URL akan di 'REMOVE' melainkan dalam bentuk text sahaja. Harap Mak Long.