20 October 2009

Banner | Umi Adiba


 
Sebagai Menghormati permintaan.


~ Blog perempuan hijab berhati lazer. Fuyoo ... dengar tagline pun gua dah gerun. Macam mana la gua nak design banner blog ni. Ambil masa gak dok fikirkan konsepnyer. Lastly gua cilok satu gambar dalam blog dia dan gua editkan sikit background. Jangan tertipu daa .. ngan photoshop ni. Korang nak letak gambar apa pun boleh sebagai background. He he he ... Tak boleh design lama-lama gambar dia ni nanti kalu gua tengok lama-lama gambar dia ni gua boleh jatuh hati lak ha ha ha !

3 comments

1:25 PM, October 20, 2009

Salam

Mengapa duduk di pangkal pokok hu hu hu

Anonymous
4:24 PM, October 20, 2009

salam bro,

saya suka okeh.
kelihatan seperti terlalu cantik sekali.
HAHAHA.

thanks.
minta izin amik ea?

---errr macam seksi sikit T___T nak berciri islamik boleh??...okeh melampau dah.tak reti bersyukur.haha.

tq.tq.semoga Allah terus merahmatimu.

:)

2:09 AM, October 22, 2009

Wsalam ummi,
Gambar telah di 'blur' kan sebagai memenuhi permintaan.

Post a Comment

PERHATIAN ! Sebarang komen yang mempunyai URL akan di 'REMOVE' melainkan dalam bentuk text sahaja. Harap Mak Long.